вівторок, 7 квітня 2020 р.

Будьте здорові , друзі

«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах.

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.

Зараз в країні надзвичайна ситуація пов'язана з епідемічним спалахом небезпечної хвороби  COVID-19 тому  пропонуємо Вам рекомендації МОЗ України

                                      Це корисно та цікаво
 декілька порад щодо здорового способу життя для дорослих та  дітей, щоб жити щасливим і здоровим життям: 
  • Почніть дотримуватися здорового способу життя прямо зараз і докладіть зусиль для поступового прогресу.
  • Підтримуйте фізично активний спосіб життя .
  •  Регулярно  та корисно харчуйтеся різноманітними продуктами, ніколи не пропускайте сніданок чи обід. 
  • Їжте сезонну їжу і вживайте велику кількість фруктів і овочів. Надайте перевагу фруктам і овочам, які вирощуються місцево.
  • Зменшіть споживання солі та цукру. Це крок, який може сприяти запобіганню ожиріння, діабету, високого кров'яного тиску та хвороб серця
  • Пийте багато рідини. Підтримка хорошого рівня водного балансу важлива для досягнення загального доброго здоров'я 
  • Намагайтеся уникати стрессу. 
  • Неодмінно багато читайте цікавої та корисної літератури, яка сприяє зменшенню емоційного напруження.
  •  Будьте здорові і піклуйтеся про своє здоров'я та здоров'я своїх близьких кожного дня, адже це запорука щасливого життя. 

Немає коментарів:

Дописати коментар