понеділок, 5 квітня 2021 р.

Здоров’я в твоїх руках (Всесвітній день здоров’я)

             


 Здоров’я – це сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини, що є основною її довголіття та необхідною умовою здійснення творчих планів, високої працездатності, створення сім’ї, народження й виховання дітей. Тому наша бібліотека філія №12 вирішила розкрити таку важливу тему - Здоров’я. Адже  недарма кажуть: "Тільки тоді ціну здоров'ю взнаєш, як його втратиш".

Людина початку XXI століття особлива, бо живе в екстремальних умовах, дихає забрудненим повітрям, п'є воду, на яку страшно навіть дивитись, до того ж ми привчились труїти себе медикаментами, без яких інколи можна і не вижити.

Сучасна людина майже не звертає уваги на своє здоров'я, палить, вживає алкоголь. Але її ресурси не можуть бути невичерпними. Ми беремося за розум тільки тоді, коли вже відчуваємо, що далі так тривати не може.

Як відомо, людина не може жити окремо від довкілля. їй потрібні кисень, вода, їжа, тому зрозуміло, що здоров'я людини більшою мірою залежить від екології і, звичайно, від того, що вона споживає, та який спосіб життя  веде .Бібліотека-філія №12 пропонує Вам звернути увагу на складові здорового способу життя:


Заняття спортом
(ходіння, біг, плавання, їзда на велосипеді,лижі,піші прогулянки тощо.)

Загартовування.( повітряними ваннами, водою, контрастний душ, розтирання снігом, ходьба босоніж  і т. д)

Активне творче життя.

10 ознак того, що ви творча людина (любов до краси, спостережливість, своєрідні відносини з часом,  розвинена чуттєва сфера,  схильність до ризику,  любов до нових вражень,  уміння побути на самоті,  мрійливість, ірраціональність.)

Збалансоване харчування.

Раціон вважається правильно складеним, коли збалансоване надходження і витрата харчових речовин, в меню повинно бути багато фруктів і овочів.Формула збалансованого харчування включає три основних прийоми їжі і два перекуси. Врахуйте, що між ними повинні пройти рівні часові проміжки, збалансоване харчування обов'язково включає вживання достатньої кількості рідини, так добова норма складає не менше 1,5 л. Краще всього пити за півгодини до їжі.


Гігієнічні навички
.

Важливими при цьому є чистота приміщення, якісне прибирання, провітрювання, естетика організації культурно-гігієнічних процедур, приклад охайності й особистої гігієни.

Відсутність шкідливих звичок.

До таких звичок можна віднести зокрема: зволікання, надмірне витрачання часу на телевізор чи комп'ютер та інші. Серед тяжких за наслідками звичок виділяють декілька найбільш шкідливих — це наркоманія, алкоголізм, токсикоманія та тютюнопаління

Гармонія життя з природою.

Доброзичливе ставлення до тварин і природи. Слід бережливо ставитися до такого природного багатства, як грунт, водяні ресурси.


Позитивні емоції. Вони
  поліпшують здоров’я і продовжують життя.

 До таких емоцій можна віднести: обійми, зайняття  себе тією справою, яка вам найбільше до вподоби, радість, гумор, позитивний настрій, задоволення та інші.

Активний відпочинок.

До активного відпочинку відноситься: пішохідний туризм, велосипедний туризм, спелеотуризм, водний туризм, альпіні́зм, лижні прогулянки, сноуборд та ще чимало іншого.

Звичайно, ще багато чого доведеться навчитись протягом життя, головне не забувати — моє здоров'я у моїх руках. Здоров’я – це головна цінність людини, це багатство, яке  не купиш ні за які гроші. Воно закладається з дитинства. Тому так важливо, що збереження власного здоров’я залежить особисто від кожного з нас, тобто від власних зусиль. Здоров’я в твоїх руках!!!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар