вівторок, 18 червня 2024 р.

Інформ-хвилинка « Азбука здоров’я»


 От і завершився навчальний рік. Всі дітки добре попрацювали протягом року і тому тепер настав час відпочивати. Попереду довгі літні канікули і школярі повинні провести їх  з користю для здоров’я. Для цього зовсім не обов’язково їхати десь далеко. Тому бібліотекарі філії №12 запросили на інформ-хвилинку « Азбука здоров’я» дітлахів пришкільного табору «Казка» ЗОШ №2  і   привітали  їх словами «Здоровенькі були».



Ми   підготували тематичну поличку «Азбука здоров’я» та поринули у цікаву  подорож  містом «Здоров’я» з тематичними зупинками: особиста гігієна, супермаркет, режим дня, корисна їжа, вітамінна, зелена аптека,  спортивна, гарний настрій.  


Кожна зупинка  розкривала уміння дітей  вести здоровий спосіб життя і  виявилося, що більшість дійсно знали про корисну і не корисну їжу, лікарські трави, правила догляду за зубками, та ще чимало  цікавого. Звичайно літо це активний відпочинок, тому найбільше сподобалась зупинка спортивна, під час якої кожен продемонстрували свої спортивні уміння. А на завершення заходу на всіх чекала зупинка гарний настрій з смішинками - веселинками з журналу «Яблунька».

Отож не забуваймо, що наше здоров’я залежить від нас самих, від того, який спосіб життя ми ведемо.Гарного всім дітлахам відпочинку, а ми, як завжди, будемо раді зустрічі з нашими  користувачами. Сподіваємося, що наша розповідь принесе вам користь і додасть здоров’я!


Немає коментарів:

Дописати коментар