четвер, 8 лютого 2024 р.

Бесіда « Здоров’я: хочеш знати, чому ми…»

 



Найвище благо, дароване людині Природою- Здоров’я. Без нього не можна зробити життя повноцінним і щасливим. Тому бібліотека- філія
  №12 запросила на бесіду « Здоров’я: хочеш знати, чому ми…» другокласників ЗОШ №20. Бібліотекар  звернула увагу школярів на  те, що потрібно робити, аби не втратити здоров’я, адже повернути його дуже і дуже важко, а для цього необхідно правильно харчуватися( без сухариків і чипсів..), фізичне виховання, дотримання особистої гігієни, відпочинок та гарний настрій. 

Під час заходу відбувся перегляд  літератури «Здорові діти-здорова нація». В свою чергу діти виявили бажання прочитати вірші  вголос про вітаміни, трави, мед та ліки.





На  заході ми дали зрозуміти гостям - не чекати, коли в  дорослому житті на них чудом зваляться краса, грація, сила, та витривалість. 






Все це  вони повинні створювати власними руками, щоденно. І розпочинати, не відкладаючи, треба вже сьогодні. Успіхів вам у збереженні здоров’я!!

Немає коментарів:

Дописати коментар