середу, 21 грудня 2022 р.

Літературна година «Наше багатство-це наше здоров’я»

 


Відомо, що здоров’я — найбільша цінність не лише окремої людини, а й усього суспільства. Проте є чимало людей, зокрема й молодих, які, отримуючи певну тимчасову насолоду, самі шкодять своєму здоров’ю, уживаючи алкоголь, наркотики, палячи тютюн тощо, та ще хизуються тим, що такі сучасні й цікаві для певних товариств.Тому бібліотека №12 вирішила приділити цій темі увагу.


Динамічний ритм сучасного життя, постійні стреси теж, на жаль, не сприяють зміцненню здоров’я людини. В останні роки люди усе більше розуміють, що найкращі ліки може дати лише сама природа. Тому намагаються перебувати в гармонії з природою, шанобливо ставитися до неї, використовуючи її багатства. Переконані, що саме перебування на природі значно покращує настрій, самопочуття людини, підвищує захисні сили організму.

Не чекай на хвороби, зміцнюй імунітет. 8 способів покращити здоров'я:

Фізичні навантаження

Добре харчуйтеся, не забувайте про фрукти й овочі

Уникайте стресу

Слідкуйте за вагою

Відмовтеся від алкоголю та сигарет

Спіть не менше ніж 7 годин на добу

Піклуйтеся про себе і про своє ментальне здоров'я

Слідкуйте за гігієною.

Пийте більше води.

Медитуйте.

Любіть себе.

Правильно дихайте.


Отже, твердження «Здоров’я — найвища цінність» є правдивим; хочеться тільки, щоб людина починала замислюватись над своїм здоров’ям не тоді, коли захворіє, а значно раніше. Адже це не так важко. Тож берегти здоров’я слід змолоду, адже це найбільше багатство людини.

Немає коментарів:

Дописати коментар